slide show

Grym kväll

En bild på mig som Fanny tog idag.

 

Har nyss kommit hem till Johanna igen. Är riktigt trött nu och känner att jag vill sova. Vi har varit i stan ett tag och ätit och så vidare. Hoppas att din dag blev lycket Olivia, grattis igen! Jag, Olivia, Fanny och Emma sover här i natt. Blir nog jätte bra! Johannas bror kommer hit senare med sin kompis och ska sova här, ska snacka med dom lite då och sedan ska jag nog lägga mig. Är jätte sugen på flingor och mjölk, ska nog fixa ihop det snart. Hoppas att er dag har varit lika bra som min! Godnatt mina läsare!

 

KLICKA HÄR OM DU VILL FÅ FLER LÄSARE TILL DIN BLOGG!


Kommentarer
Postat av: mikaela

så fin!

2011-08-14 @ 00:33:53
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0