slide show

Bakåtvänd

Bild från idag!

 

Det är jag, Nina, Niko och Fanny på bilden! Kom hem runt halv 10 tiden ikväll, är så fruktansvärt trött känner jag. Vi var hos en kompis förut och bara tog det lugnt. Nu ska håller jag på att fixa mina naglar för dom ser förskräckliga ut och efter det ska jag fylla badkaret och ta en långt härligt bad! Därefter så sätter jag på en film och myser mig ner i sängen och sover. Känner att jag börjar lägga mig tidigare dag för dag, och det är bra eftersom jag inte kommer kunna gå upp till skolan när den väl börjar. Hörs senare då ifall jag orkar blogga då jag hoppat upp från badkaret. Ha en mysig kväll iallafall!

 

KLICKA HÄR OM DU VILL HA FLER LÄSARE TILL DIN BLOGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0