slide show

Babes

En bild på Wilma, Nina, Johanna och mig från igår!

 

Nu ska jag och Wilma strax lägga oss. Vi ska upp vid 8 imorgon, på morgonen alltså. Wilma ska packa alla sina saker på morgonen också, därför ska vi upp så tidigt. Hennes buss från Resecentrum åker 10.25 så vi kommer vara där klockan 10. Annars så har jag absolut inga planer för imorgon. Augustifesten och allt är ju över nu, och det är sista dagen på sommarlovet. På måndag så börjar skolan, sjukt illa faktiskt.. Men, ska gå och lägga mig nu, är jättetrött! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Kikar in och önskar dig en bra söndag, vad blir planerna? Kram

2011-08-21 @ 10:46:16
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0