slide show

Babe

Jag och Simon älskling. ♥

 

Just nu sitter jag och Wilma och proppar i oss en massa vinäger chips och massa lösvikts godis, sjukt gott kan jag lova! Ikväll har vi varit på Augustifesten med tjejerna, har varit riktigt kul faktiskt! Jag och Nina åkte Space Jam/Extreme Fly också, och det är då man känner att Augustifesten verkligen har börjat! Så fruktansvärt rolig karusell, typ den bästa jag någonsin har åkt. Sen så åkte jag och Emma Break Dance också, dö rolig! Imorgon blir det att dra till tivolit igen och så, sen vid klockan 7 så är det Rix FM festival. Tror vi ska dit och kolla en stund också.

 

Nu snart så sätter vi på en film, Hide and seek blir det, sjukt bra film som jag inte sett på länge!


Kommentarer
Postat av: linnea

fett söta älskling!

2011-08-18 @ 01:23:25
URL: http://llinneakrantz.devote.se
Postat av: Lisa Adsten

HAHA Kommer du ihåg när vi såg hide and seek i källaren hos mig, och sen kom Jennie och skrämmde skiten ur oss?!

2011-08-18 @ 01:48:10
Postat av: Jonnie

va gulligt kort på dig och din gulleplutt :)

2011-08-18 @ 07:49:36
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Anonym

Är ni tsm

2011-08-18 @ 08:58:55
Postat av: Anonym

vilken simon? efternamn?

2011-08-18 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0