slide show

Svart och vitt

Jag tidigare idag.

 

Kom hem för ca 40 minuter sedan. Har ätit lite sallad och druckit juice, funderar på att ta en macka fastän jag inte är hungrig.. Tror jag lägger mig istället, är hur trött som helst. Min dag har iallafall spenderats med underbart folk i Borgen där dom har tivoli. Åkte Space Jam/Extreme Fly 2 gånger. Filmade första gången, så tror att jag slänger upp videon imorgon eller något.

 

Imorgon drar jag till skolan och efter det så träffar jag och Nina några och drar till tivolit igen, fast nu kommer det ju komma ännu mer folk och vi kommer stanna där mycket längre. Härligt värre!

 

Nej men nu går jag och lägger mig. Sov gott, godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

du tar såjävla fina bilder !

vad använder u för kamera och hur redigerar du så bra ?

2011-05-01 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0