slide show

Sovit i 3 timmar..

Godmorgon!

Jag och Fanny sitter vakna medans Emma och Johanna sover. Vi kom hem rätt så sent igår, typ vid halv 4-4 och tog det bara lugnt. Fick inte så speciellt mycket sömn inatt heller, var alldeles för pigg efter kvällen. Sä jävla roligt var det!

Jag och några vänner som jag var där med fick ställa oss på scenen och dansa bakom Lazee och Norlie & KKV. Fett grym känsla liksom. Har några bilder och videoklipp att lägga upp också, dom kommer väl upp då och då.

Nu ska jag och Fanny gå ner och fixa frukost, var varit hungrig sen klockan 5 på kvällen igår. Efter det, eller efter ett tag så drar jag hem. Har ju som sagt fortfarande utegångsförbud så det blir en hemma söndag.

Hörs senare när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: ...

jo hej, jag är en tjej som verkligen älskar din blogg.. men nu är det såhär att jag skulle ville lägga till dig på fb, men vet inte om du skulle bekräfta min vänförfågan isf, för andra av mina vänner har försökt att bli vän med dig men du har inte velat bekräftat.. så om jag skulle skicka vänförfågan skulle du bekräfta då? om, nej varför?

accepterar ett nej, älskar din blogg!

2011-04-03 @ 13:16:05
Postat av: Anonym

snälla kan du tipsa låtar

2011-04-03 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0