slide show

Pump it up

Jag den 2 april, precis innan Royal White Night.

 

Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på. Är hemma nu iallafall, eller har varit det ett tag faktiskt. Slutade kvart i 2 idag, riktigt skönt. Det är fredag och jag ska spendera min kväll hemma i min säng med en massa film. Har ju utegångsförbud fortfarande, får gå ut på onsdag igen fast ska ju jobba i Borgsmo imorgon så det är lugnt. Är rätt så taggad faktiskt, kommer bli kul och se ifall det blir lika lyckat som vi tror att det kommer bli och så vidare.

 

Senare ska jag gå ner till affären tror jag och köpa lite gott till ikväll. Tråkigt att kolla på film utan att tugga på något ju, inte sant?


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Skulle du kunna svara på den här frågan. Hur gör du med dina bilder kör du med blixt eller inte för det blir så himla bra skärpa, hur gör du? :)

2011-04-08 @ 16:07:06
Postat av: tina

ljust hår du har fått igen!

2011-04-08 @ 16:16:49
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0