slide show

"ohoy, vilket vackert väder"

Brillzen på - ut i det heta vädret!

 

Just nu är jag och Nina här hemma hos mig. Skulle bara sminka mig lite snabbt och städa rummet. Vi var just i stan och sen drog vi till Hageby Centrum en stund och checkade. Hittade förresten en dö snygg bikini inne på New Yorker, tror jag kör på den faktiskt! Sen hittade jag också en shorts-dress i H&M.

 

Men nu ska Nina skriva ett inlägg i hennes blogg, så ni får ha en underbar dag. Hoppas det är lika varmt hos er som det är här. Våran dag kommer spenderas med några vänner. Får se vad vi gör. Puss!


Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten!

Intresserad av ett länkbyte? Har runt 700 besökare :)

2011-04-19 @ 16:34:22
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0