slide show

Nattblogg + söt bild

Emelie, Ksenia och Vaneza.

 

Ligger i min super sköna säng och myser med mig själv.. Har dö tråkigt så det bara ryker om det. Sätter nog på en film alldeles strax och bara chillar.

 

Imorgon ska jag upp skapligt, eller jag ska ju i och för sig vara vaken hela natten så jag behöver inte kolla på klockan. Men vid halv 11-11 iallafall så drar jag in till stan och solar i 20 minuter. Sen så träffar jag Nina och vi drar vidare till Johanna. Vi ska vara där ett tag och fixa några saker sen så åker vi hem till Nina och solar på hennes uteplats. Ifall vi inte ska dit så tror jag att vi åker till Himmelstalund och grillar/solar/chillar där istället.

 

Nu blir det Paranormal Activity 2 Tokyo Night. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Otroligt fin bild! :)

2011-04-25 @ 16:01:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Pelin

Ksenia har följt din blogg ett tag nu och jag tycker den är grymt fin o skön o läsa :D Pösss <3

2011-04-25 @ 18:46:15
URL: http://peeliiins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vart Vaneza har köpt den kepsen hon har på sig?:)

2011-04-30 @ 01:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0