slide show

Ledig imorgon!

Jag för några dagar sedan.

 

Hej på er! Har precis ätit, eller natt ätit typ. Fixade ihop en macka och lite juice, inget märkvärdigt. Ska sätta på en film snart och bädda ner mig själv i sängen. Skulle förresten hämta min jacka från Emelie idag också, därefter hamnade vi hemma hos Yerko och kollade på film/fotbolls matchen. Barcelona vann mot Real Madrid, jag som hejjar på Real. Nej men, vi hade jätta roligt, pratade och så.

 

Imorgon har hela 8an ledigt, eller hela skolan, jag har inte riktigt koll. Men jag vet säkert att jag har ledigt iallafall! Vi har en så kallad "hemstudiedag" imorgon, vi ska alltså typ plugga hemma en stund istället för att gå till skolan. Riktigt skönt! Vi får se hur mycket jag får gjort. Var ju hemma från skolan idag så jag fick ju inga uppgifter, förutom en hemkunskaps uppgift som jag fick redan igår. Tar och gör den imorgon sen drar jag ut! Tror att Nina kommer hit när hon vaknat och så ska vi fixa oss och så vidare. Senare mot kvällen drar vi till Klockaretorpet och åker karuseller! Fan vad länge sen det var jag var på tivoli, ska bli sjukt kul. Älskar det!

Tror jag skiter i filmen, blev riktigt trött nu. Ska gå och sussa, godnatt!

 

Tillägg: Har ni sett min nya header/design? Om inte, tryck F5! Blev faktiskt ganska nöjd. Enkel, somrig, och färgglad.


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

undra om pollen sprids mellan bloggarna och inte bara träden! ;o :D

2011-04-28 @ 01:44:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: annie :)

Kan inte du visa i ett inlägg hur du gör dina headers ? :)

2011-04-28 @ 06:31:09
Postat av: Anonym

tjänar du pengar på bloggen? :)

2011-04-28 @ 07:04:36
Postat av: Anonym

Söt du är gumman :) följer din blogg dagligen och den är verkligen jätte bra! jag undrar över en sak vart fixar du din header osånt, jätte fint fixar du! <3

2011-04-28 @ 08:16:53
Postat av: Klara

Den vart jätte fin fast lite för många bilder på headern. puss :*

2011-04-28 @ 09:07:33
Postat av: Malin :)

Hur redigerar du dina bilder?

Du har skrivit tidigare att du gjort det på Neat Image, men jag fattar inte hur du får så tydliga? :)

2011-04-28 @ 10:16:04
URL: http://duvetmaaalin.blogg.se/
Postat av: mikaela

supersnygg header/design!

2011-04-28 @ 10:20:04
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: elin

din header blev jätte fin, men tkr den andra var lite finare faktiskt :) men de ba min åsikt:) <3

2011-04-28 @ 21:03:09
Postat av: Anonym

jag vill pussa dig snygging

2011-05-06 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0