slide show

Kör på nattblogg igen!

Lite bilder på mig från tidigare idag.

Ligger och halvt sover i sängen. Känns helt underbart att veta att man kan sova ut imorgon. Det är lov, man är ute länge, slipper skolan och sover ut! Wonderful.

Har varit med massa söta människor idag iallafall. Först så var jag i stan lite och köpte en bikini, visar bild någon dag skulle jag tro. Efter det så drog vi upp till Klockaretorpet och grillade där, riktigt mysigt. Efter ett tag så fick jag dö ont i magen så ville hem men Nina stoppade mig så stannade ett tag till. Till slut hamnade jag och några till på ett disco här i Hageby i lite mindre än en timme och nu är jag hemma och är dö hungrig.

Imorgon så tror jag att jag ska till Hageby Centrum jätte snabbt och köpa en jättesöt shortsdress inne på H&M, sen drar jag upp mot Nina så får vi se vart dagen tar oss.

Nu: Sätter på en film och somnar till den, godnatt gott folk! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0