slide show

Följ mig via bloglovin'

Klicka här åvan för att följa min blogg.

 

Godmorgon på er, för min del iallafall! Har degat i sängen typ i 20 minuter, sen jag vaknade. Är jätte hungrig så ska upp och fixa frukost strax.

 

Idag är det ju påskdagen och allt, exakt allt är stängt nere i stan. Inte en ända kiosk öppen tror jag inte. Men däremot så är hela Hageby Centrum öppet till klockan 6. Tror jag drar dit och kikar lite senare. Möter upp Nina sen också antar jag, och resten och brudarna.

 

Ni får ha en bra dag, själv ska jag lägga mig på balkongen och njuta lite av solen!


Kommentarer
Postat av: ALARAA

Hej alla tipsa gärna eran blogg på

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

www.tipsablogg.blogg.se

Fin blogg

2011-04-24 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0