slide show

Breakfast

Godmorgon!

Vaknade för lite mindre än en timme sedan och nu sitter jag i sängen med en skål med flingor och mjölk. Börjar morgonen med en god frukost liksom. Ska alldeles strax sätta på en film som jag kan äta till också. Efter att jag har ätit och så vidare så börjar jag fixa mig lite smått, ska ju som sagt till Hageby Centrum senare.

Blir nog att träffa brudarna idag igen som vanligt! Vet dock inte vad vi ska göra, om inte grilla igen. :) Men det får vi ju allt se, dagen får komma som den kommer.

Men nu ska jag äta klart och se på film. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sötnööten

hur gör du dina header?????????? tacksam för svar !



och villken sida gör du dom på ...

2011-04-17 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0