slide show

Bild från igår

Mina tjejer: Bellen, Fanny, Claudia, Alicia, Vaneza, Emma, Ksenia, Emelie och Isabelle.

Finns massa mer bilder från kvällen HÄR.

Där har ni en bild från igår. Fan vad kvällen blev lyckad säger jag bara! Kunde inte blivit bättre, eller jo, lite.. Blev verkligen av med min röst efter att ha skrikit hela kvällen, men det var verkligen värt! Tack alla underbara människor!

Nu är jag hemma och är helt slut. Ögonen svider och benen orkar inte bära kroppen. Ska alldeles strax fixa Varma koppen och bara lägga mig ner och kolla på någon film. Har utegångsförbud, det är söndag och det spöregnar ute. Så jag har liksom inget annat val.

Imorgon är det skolan som gäller igen, undra hur jag kommer komma upp på morgonen..

Kommentarer
Postat av: vaneza

Älskar er brudar! Skulle nog inte klara mig utan er.. Om royal kommer til typ linnköing eller någonstans nära drar jag på dirren! <3

2011-04-03 @ 17:12:49
URL: http://vanezavergara.blogg.se/
Postat av: vaneza

sv: Aa jag med fyfan! <3

2011-04-03 @ 17:18:48
URL: http://vanezavergara.blogg.se/
Postat av: emelie

den kommer varken till stockholm eller linköping, jag snackade med nicklas (han som håller i allt) och han sa att näste blir typ i örebro eller så, och det är lite väl för långt för en kväll tycker jag <3

2011-04-03 @ 19:35:52
URL: http://eronnlof.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde verkligen bli modell! du har ansiktet och kroppen för det!:D

2011-04-04 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0