slide show

Another picture


Jag och min vän Fanny - arkiv bild.

Hej på er. Just nu befinner jag mig i skolan och har bild. Egentligen så ska jag och en klsskompis redigera en film på datorn som vi gjort på bilden fast några andra fick platsen före att göra det, så vi har inget att göra förutom att sitta vid datorn och kolla runt. Jag slutar typ halv 3. Ska in till stan och hälsa på Emelie när hon paoar på BikBok, ska bli kul och se ifall hon sköter sig.. ;)

 

Har inte så mycket mer att säga nu, så ni får ha det bra så hörs vi när jag kommer hem igen. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är jättesöt :) Har du haft en bra dag?

2011-04-26 @ 15:52:10
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0