slide show

Update

Tycker att jag uppdaterar skit dåligt, så nu slänger jag bara in ett kort inlägg, det sista för dagen. Jag vet att min blogg blir sämre och sämre när jag inte bloggar lika mycket, men jag vet nästan aldrig vad jag ska blogga om. Nu när skolan har börjat och så vidare så är det ännu svårare, man har hemläxa och man är nästan aldrig ute mer, så jag har inget roligt att berätta för er riktigt.
Men jag ska försöka det bästa jag kan, ska berätta vad som händer om dagarna, om det hänt något på skolan och så, hoppas att det går det också.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Imorgon börjar vi klockan 9 så jag får 30 minuters sovmorgon, bättre än ingen sovmorgon alls! Får vara glad med att vi inte har vanliga lektioner ;).
Ha en bra kväll så hör jag av mig imorgon. bloglovin

Ska ligga i min säng och smsa lite innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

vf tar du inte kort med din jätte bra kamera? :o ♥

2010-09-08 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0