slide show

PLAY

Hej på er! :)

Idag på skolan hade vi ingen vanlig dag. Eller vi hade typ en vanlig lektion, annars hade vi skolfoto (som jag har längtat till i 2 veckor nu) och var på "föreläsning" med gruppen PLAY!

När det var dags för att ta det enskillda fotot så syndes mitt blåmärke på armen på grund av att någon som heter Hamza slog mig någon dag innan.. :( Det förstörde i princip hela min bild, fast jag vart heller inte nöjd med utseendet och sättet jag satt på, men men. Bättre nästa gång..? Visar upp hur bilden blev när jag får hem det!

Idag skulle vi egentligen sluta klockan 5, men eftersom vi var på föreläsning och det blev lite strul så fick vi sluta tidigare. Detta på grund av att Laila Bagge skulle kommit dit och varit med men hon var tydligen sjuk för tillfället. Det var typ henne man ville se. Men gruppen PLAY var där och uppträdde och pratade och så vidare. Spelade in en video när dom sjöng Famous som ni kanske redan har hört.

PLAY - famous

 

Dom sjöng en till låt som heter Not the one, den var faktiskt hur bra som helst, har börjat lyssna på den lite.

Nu måste jag vila lite. Har haft ont i huvet hela kvällen och ja, ni får ha det bäst helt enkelt!

 

Pussar!


Kommentarer
Postat av: aww

hur fin header som helst :)

2010-09-20 @ 22:16:07
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Sv; Okej, härligt! Jo, bara fint med mig med :) Vad görs?

2010-09-20 @ 22:19:12
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA DOM PÅ VICTORIASKOLAN?!?!?!

2010-09-21 @ 13:32:11
Postat av: kajsaa!*

Asså ååh. lycko dig då!

hihi.. allt bra?

2010-09-21 @ 17:59:44
URL: http://flikkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0