slide show

Igår

Godmorgon!

Igår kväll när jag kom hem så gjorde jag ett videoinlägg, och jag vet helt ärligt inte vad jag pratade om för jag var typ i chock eller något. Iallafall, det som hände när jag var ute var att jag, Nina och Yerko satt och pratade om andar och sånt som hänt andra och oss själva. Helt plötsligt så ringer Ninas telefon på högsta volymen, och jag håller för mina öron och skriker som jag aldrig gjort typ för att jag var så rädd. Alltså mitt hjärta bankade i 380 typ..
Sen när vi skulle gå så började vi inbilla oss saker och var rädda för varje sak vi såg nästan. Och jag var hemma ensam hemma igår över natten. Alltså ni kanske tycker att jag är sjuk i huvudet eller något. Men det var något som hände igår kväll som inte var riktigt rätt..

Idag ska vi ses igen alla tre, vi har tänkt att se skräck film, så vi får se vad som händer!

Bjuder på en bild från igår så länge. Jag till vänster och Nina till höger.

Kommentarer
Postat av: nora

alltså kan du säga eller? man blir ju orolig! säg ist:sssssss

2010-09-04 @ 11:55:03
Postat av: tina

vad hände ? ;o

2010-09-04 @ 11:57:57
Postat av: emmaa

bara undrar, hur lång är du?hehe

2010-09-04 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0