slide show

Homework

Hej!

Idag var jag på skolan första gången i veckan. Känner mig fortfarande jätte sjuk men mår lite bättre så jag bestämde mig att gå till skolan. Det är ju 8an som gäller nu, måste få bra betyg och inte missa något! Det är mitt mål i år. Eftersom jag har varit sjuk i 2 dagar nu så har jag faktiskt missat ganska mycket av det som hänt i skolan. Vi har blandannat fått en massa (eller massa och massa, men mycket) läxa, sen fick jag reda på att vi har klassfoto den 20 september! Jag vet inte varför men jag älskar klassfoto!

Läxan jag har fått är några spanska glosor eftersom jag läser spanska på skolan till IMORGON(!?) och hela 30 engelska glosor på MVG nivå till på fredag. Jag tycker iallafall att det är mycket på bara 2 dagar.. Man ba komigeeeen?

Nu ska jag iallafall sätta varmt vatten och fixa tea, sen ska jag sätta mig och plugga jävel. Fast först ska jag ladda in lite låtar på min mobil och vila lite.
Läxa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0