slide show

Black sweater

Hej där! :)

Idag på skolan så hade vi mentorsdag som jag sa förut. Det var ganska kul faktiskt, eller iallafall några stationer. Vi fick kasta stövel också, och det gick åt helvete kan jag säga.. Sjukt svårt faktiskt.

Jag på skolan idag, på med min sköna myströja! 


Efter skolan så skulle jag egentligen hem till Nina men hon skulle göra något annat som stog i vägen, men det gjorde ingenting för jag drog till stan, mötte upp mamma som satt och käkade på Golden Bankok (min favorit restaurang) och köpte en ny BH, hehe! :D Visar bild senare!

Nu ska jag kolla klart på O.C avsnittet jag började kolla på tidigare, hann inte kolla klart det. Är beroende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0