slide show

10 år

Hey!

Kom hem för en liten stund sedan. Jag var i Klockaretorpet med några vänner.
Idag så fyllde skolan, Victoriaskolan 10 år så vi hade ingen vanlig skoldag. Vi började dagen med en parad i stan, alla från skolan var med plus dom som redan gått ut nian på Victoria kom.

Här är en liten kort video från paraden.

Iallafall, efter att vi varit på paraden så fick alla tårta på skolgården. Efter det var det lunch och man fick gå hem för dagen. Jag och Nina åkte till Klocket som sagt, och var där ett ganska bra tag, sen stack jag hem!
Strax ska jag ta någonting att äta sen bara ta det lugnt. Ska nog kolla på ett O.C avsnitt, eller två.

Älskar er läsare, pussar!

Kommentarer
Postat av: nina vidinlic'.

sjukt bra. :D

vi fick tårta typ först. :D

love you sötan.

2010-09-06 @ 23:06:11
URL: http://ppussiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0