slide show

Svaren, del 1.


Tjänar du pengar på din blogg? Om ja så HUR?
Svar
: Jag tjänar pengar på min blogg, ja. Men det går inte så värst bra nu, behöver mer läsare för det!
Men jag är medlem på olika sidor osv.

Hur kommer det sig att du har så många läsare?
Svar
: Jag brukar länka min blogg väldigt mycket, på så sätt får jag läsare.

Läser din mamma din blogg?
Svar
: Ja, faktiskt. Hon kollar in då och då!



Dricker du?
Svar
: brukar ta några klunkar till nyår och stora högtider, annars inte.

Snusar du?
Svar
: Nej ush. Lukten gör mig illa måeende så jag skulle aldrig stoppa in något i min mun som stinker.

Har du någonsin varit full?
Svar
: Nej det har jag inte.

Röker du?
Svar
: Nej, det gör jag inte. Man dödar sig själv sakta.



Vad heter din pappa?
Svar
: Min pappa heter Andrej.

Hur ser din familj ut?
Svar
: Jag bor med min mamma, har inga syskon och min pappa bor i Ryssland. Så jag och mamma skulle jag säga! Lugnt!

Vart är din biologiska pappa?
Svar
: Han bor kvar i Ryssland.

Vad skulle din mamma säga, om du träffade din pappa?
Svar
: Tror inte att hon skulle säga så mycket, det är min pappa, så jag får träffa han om jag själv vill!

Skulle du vilja träffa din pappa?
Svar
: Ja det klart jag vill.

Hur ser din mamma ut? kan du inte lägga ut nån bild eller så, du skriver ganska ofta om henne.
Svar
: Hon ser väl normal ut, kort som jag, fast jag är 1 cm längre! Söt är hon också. Har tyvärr ingen bild.

Kan du lägga upp bilder på dina syskon om du har några?
Svar
: Har tyvärr inga syskon..



Vilka kompisar gick ut din skola förra året?
Svar
: Håller inte koll på det, brukar inte vara med dom i 9an.

Går du och nina i samma klass?
Svar
: Nej men  hon går i min pararella klass.

Inlägget om Micki, du skrev att ni bråkat och sådär och att du tror ni är osams & att det föralltid kommer vara så. Menar du att ni aldrig kommer gå tillbaka till eran vänskap igen?
Svar
: Det kommer aldrig, ALDRIG bli som förut, det är inte värt att riskera. Nej, vi kommer aldrig gå tillbaka till våran vänskap igen, det kommer aldrig bli sm vanligt iallafall. Jag har vänner så det är lugnt.

Angående om Micki. Kommer ni aldrig att vara igen? Och är ni vänner nu?
Svar
: Nej, vi är kommer inte träffas så ofta nu, vi ses ju i skolan varje dag, men vi pratar inte.
Vi säger kanske några ord men inte så att vi pratar som vanligt. Och jag skulle inte direkt säga att vi är vänner.

Vem är din allrabästavän?
Svar
: Min allra allra bästa vän bor i Umeå, Jannike heter hon, men här i Norrköping så är Nina mitt allt!

Varför funkade det inte mellan dig och micki ni va så himla bra vänner och glada tillsammans varje gång ni sågs?
Svar
: Man tröttnar på varandra någon gång, som vi nu gjorde, eller iallafall jag. Sen glev vi bara isär.

Hur blev du och nina vänner när/vart?
Svar
: Vi hade sett varandra osv i början av sommaren, sen började vi prata. Hon hade en grill kväll i juli då vi blev jätte bra vänner, så då tror jag vi blev så tajta!

Vem saknar du mest i umeå om du bara får välja en?
Svar
: Jannike såklart..

Vilken tjej och kille umgås du med mest i din klass?
Svar
: I min klass.. Då är jag oftast med Nadja och Hamza.

Kan du nämna någon bästavän du hade när du gick på Hedlunda? (jag gick i din paralellklass)
Svar
: Haha, det är ganska svårt att komma ihåg, men jag var mycket med dom i min klass, minns inte riktigt..

Bästavän?
Svar
: Har många vänner som jag umgås med men min bästa vän är nog Nina skulle jag tro! :)

Tack för alla frågor sötnosar! Del 2 kommer inom kort!


Kommentarer
Postat av: jjajja ;*

Kan du inte visa den andra delen idag?!

Det är den jag är mest nyfiken på ;)

SNÄLLA!

2010-10-23 @ 18:19:55
Postat av: nina matic'.

ja älskar dig enormt mycke ksenia, min lycka. ! ;*

2010-10-23 @ 18:36:54
URL: http://hahanina.blogg.se/
Postat av: ----

vad hände igentligen mellan dig och micki?vad hände som gjorde att ni slutade vara med varandra?för ni var väll väldigt tajta förut.

Sjukt gryma bilder du tar btw:)

2011-04-21 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0