slide show

Måndag igen..

Hej på er!

Sitter i skolans dator sal just nu. Min klass har engelska och jag och en tjej som heter Emma söker fakta om Liverpool. Vi ska leta efter vad man kan göra där, vad det finns för hotel, hur mycket det kostar att åka dit och massa mer. Lite jobbigt men ett plus att vi får sitta vid datorn! Passar på att kolla Facebook osv ;)

På onsdag ska jag redovisa om min favorit serie O.C. Redovisningen ska vara minst 5 minuter och högst 15. Kommer inte gå bra för mig kan jag säga.. Men ska plugga gärnet när jag kommer hem!

                       


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hur är du i skolan? har du ig i någonting?

2010-10-25 @ 19:17:34
Postat av: gabbeeeeee

jag kan allt om liverpool, tro mig, precis allt!

2010-10-26 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0