slide show

Jag ser det snöar..

Godmorgon alla söta läsare!

Igår kväll hade jag lite strul med bloggen. Eller jag gjorde ingenting men plötsligt såg bloggen helt annorlunda ut. Tror att det har fixat sig nu. Om inte, säg till!

Alltså kan ni tro det! Snön har kommit hit till Norrköping. När jag vaknar och stänger av alarmet så ser jag att jag har 4 sms, på alla dom står det till exemel: "DET SNÖAR!" osv.. Jag blev inte direkt sådär skit glad. Som alla vet nu, jag hatar snö, och vintern! Hoppas all snö går bort under dagen. Vias en bild senare, om jag hinner ta  någon..

Håller på att ladda min kamera för ikväll ska jag och Donna över till Nina och ha tjej/film kväll! :D Vi kommer säkert ha en massa snacks och dricka, lite vad som helst! Kommer bli så kul!

Nu ska jag gå och fixa mig och äta frukost, viktigaste måltiden på dagen.. Haha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lagt till dig nu :D Händer en fredag som denna då? :D

2010-10-22 @ 07:24:41
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: tina

det är fortfarande nåt konstigt ;o

men det kanske bara är hos mig -.-

2010-10-22 @ 07:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0