slide show

Huvudvärk..

Jag just nu.

 

Nu har jag kommit hem och jag är jävligt trött, i hela kroppen. Har haft ont i huvudet hela dagen, så det har tagit kol på mig.. Nu strax ska jag gå och tvätta bort mitt smink så att jag inte känner mig lika trött, sen ska jag ta något att äta. Är jätte hungrig.

 

Efter maten ska jag ta tag i mig själv och städa mitt rum. Det går knappt att komma in där. Ligger kläder över hela golvet och saker lite här och där, självklart där dom inte ska ligga.


Och juste! Tack för alla fina kommentarer angående mina häst svansar/tofsar jag gör! :) Klart att jag lägger upp steg-för-steg någon gång här framöver. Hoppas ni kommer gilla det!
Och tack för så många kommentarer på frågestunden. Självklart är det inte över än så det är fritt fram att fråga saker, vad ni vill!

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket. Ha det bäst, kram.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

hoppas huvudvärken går över snart (:

2010-10-18 @ 21:21:55
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: viktoria

Ksenia, ditt hår!! behöver jag säga mer? det är så snyggt! hur får du det så? skulle gärna vilja ha lite tips på hur du gör dina frisyrer, vilka medel du använder och hur du gör bara? :)

2010-10-19 @ 04:41:15
URL: http://viktorialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0