slide show

Hemma från skolan.


Foto, modell & redigering: Jag [Ksenia Jernbom]
Kamera: Nikon D60 + Nikkor 18-55mm

Ja, ni hörde rätt. Är hemma från skolan idag.
Vaknade med ont i halsen och dö ont i min rygg. Kändes som att jag blivit skjuten där..

När jag väl är hemma så ska jag plugga gärnet. Har en stor redovisning på 15 minuter imorgon, så ska förbereda till den. Ska till exempel skriva en massa på datorn och bränna ett film klipp. Hoppas det går bra för mig.. Sen ska jag träna på SO. Vi hade ett prov i fredags som jag tyvärr inte deltog i eftersom jag inte hade varit med och inte kunde någonting. Men nu ska jag ta tag i det och lära in det! 

Ska gå och göra lite mat nu sen ska jag sätta igång och "jobba" :)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Okej på så vis. :) Hehe.



Kika in och kolla om det är du som blev dagens blogg, om inte så får du gärna vara med och tävla om att bli morgondagens blogg. Bara att kommentera och säga att du är med, kommentera gärna fler gånger, då du har större chans att vinna då. Lycka till nu!



Så vad händer hos dig då?



Kraam.

2010-10-26 @ 12:43:30
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild :)

2010-10-26 @ 19:08:09
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0