slide show

Duschad och ren

Godmorgon!

Nu har jag hunnit vakna, äta och till och med duscha. Det är inte likt mig att vakna så tidigt, typ halv 10. Annars brukar jag vakna vid 1 på helger!

När jag har torkat och fixat håret och sminkat mig osv så ska jag iväg till Nina och vara där hela dagen. Vi ska självklart inte sitta inne hela dagen utan det blir väl ute hela tiden och ikväll så ska vi kanske på ett disco :) Kul!

Juste, fick mina skolfoton för någon dag sedan, men inte alla. Skol katalogen och ett stort självporträtt kommer senare. Men såhär blev resultatet!

Blev inte så jätte nöjd, men det är det bästa fotot hittills!


Kommentarer
Postat av: anonym :(

söta bilder !!

2010-10-16 @ 21:56:03
Postat av: mikaela

vad fin du blev :)

2010-10-18 @ 20:41:00
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0