slide show

Disco fever

Nu är jag hemma från en helskön kväll med Nina och en massa annat skönt folk! :D Först så åkte jag och Nina till en tjej som heter Lina och fixade oss där en stund. Sedan vid klockan 9 tog vi bussen till discot. Härlig kväll!

Detta hade jag på mig. En mag tröja och vanliga mjukis byxor.

Facelook.


Hoppas att ni också hade kul ikväll, eller idag över huvud taget! :)
Nu ska jag gå till köket och göra lite mat. Är hur hungrig som helst, skulle kunna äta hela världen.. Har inte ätit något på hela dagen, typ 2 mackor på morgonen, inget annat :o Ni får ha det gött så hörs vi!

Godnatt, och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Angelika

vart har du köpt ditt halsband?

det var lite häftigt.

2010-10-17 @ 12:47:26
Postat av: elin

åå vilken snygg tröja!

vart har du köpt den? (:

2010-10-17 @ 13:39:51
URL: http://elinrodestrand.devote.se
Postat av: :)

hur mycke kostade din kamera ? :) den ser ut att va riktigt bra;)

2010-10-23 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0