slide show

Chockad..

Kom hem från bion för ett tag sen. Är fortfarande i chock. Jag fick tårar i ögonen, den var så jävla läskig. Alltså det är inte sant. Tänk också på att det är mer effekt i en biosal än att sitta vid en dator skärm. Skit alltså.. Alla i salongen skrek och jag vet inte vad. Häftigt var det iallafall. Klämde sönder min mammas hand också. Hehe. 

                 

När vi skulle ge våra biljetter så kollade killen på mig, och sedan frågade om legetimation. Så ni som är under 15 kommer verkligen inte komma in, hur mycket ni än försöker. ;)

Iallafall! Nu är alla svaren uppe på bloggen, så hoppas ni fått bra svar på era frågor! Ni kan fortfarande ställa frågor, när som helst. Har ju dagens fråga ibland så det är bara att ni frågar om ni undrar något :)

Nu ska jag göra te och lugna ner mig haha, är fortfarande lite skakis..


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hur kom du in då?

eller har du lägg? :D <3

2010-10-24 @ 12:08:55
Postat av: tina

dog du inte ;o

kunde du ens sova ?

2010-10-24 @ 12:44:10
Postat av: Anonym

du skrev ju att du gick i vrinnevi sklona, vem brukade du vara med där ?:)

2010-10-24 @ 13:26:55
Postat av: Anonym

HUR mycket är det du tjänar på din blogg?? :)

2010-10-24 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0