slide show

Angående Micki..

Har fått över många frågor om varför Mickis namn aldrig näms i bloggen längre, och varför jag aldrig är med henne. Tänkte nu en gång för alla berätta lite så jag slipper massa frågor angående henne.

Alla har sina tider då och då, såklart, det vet alla. Vi var jätte tajta, vi var med varandra exakt heeela tiden på typ ett år, det gick inte 5 minuter utan att vi var med varandra. Men när man är så ofta med varandra så händer det att man tröttnar då och då, som båda gjorde.
Vi hamnade till slut i ett ganska så stort bråk, jag, Micki och några till. Men det är nog löst nu tror jag. Eller det är inte löst men Micki verkar ha glömt bort det och allt är som vanligt igen.. (?) Jag vet inte riktigt. Liksom jag gjorde inget fel, för det var det hon trodde. Och jag tänker inte berätta vad bråket var om så ni slipper fråga. Men jag är inte sur på henne eller något, men vi umgås bara inte längre. Så blev det och så kommer det att vara föralltid.

Jag och Micki i Stockholm, 21 maj 2010.


Kommentarer
Postat av: mikaela

vadå.. kommer ni aldrig att vara mer? ni var ju bästisar förut väl?

2010-10-10 @ 00:05:24
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: sandra

vf bråka ni för? om allt är bra igen vf kan ni inte vara då när ni har så många minnen också tsm . !

2010-10-10 @ 11:45:48
Postat av: Anonym

värt att slösa en jättetight vänskap på ett missförstånd?

2010-10-10 @ 14:59:21
Postat av: ksenia

det var inget missförstånd.

2010-10-10 @ 17:09:57
Postat av: micki..

asså jag har inte glömt bort vad som hänt, och allt jag fått höra.. men jag orkar bara inte lägga ner energi på de, de löser ingenting.. att bråka löser inte heller någonting. vi går ju ändå i samma skola och allt ser varandra varje dag, orkar bara inte med att ha bråk och sånt.. för du vet ju hur mycket skit som har hänt just i skolan. ja har inte glömt bort dig aldrig att jag har, visst vi umgås inte längre men du borde själv veta att jag älskar dig oavsett vad. du vart allt för mig ja glömmer inte något sånt.. visst vi kanske inte kommer va så nära vänner igen, men om det är något så vet du vart jag finns. puss :)..

2010-10-10 @ 17:31:50
Postat av: Anonym

det är bra.

jag tycker att du och nina borde vara mer. !

ni är som systrar men nu verkar det

vara som om nina går tbx t becca.? :SS

2010-10-10 @ 17:34:01
Postat av: Anonym

jag tycker du o nina ska fortsätta va vänner.

micki borde va med någon annan , som mer är som henne ?xd :D

2010-10-17 @ 11:48:42
Postat av: Anonym

så omoget :s , så länge vänner och till slut ska ni inte snacka med varandra:s ? , aså jag tycker att du borde ta och växa upp fan det micki skrev där uppe var moget och moddigt:s

2010-12-04 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0