slide show

Vilken sovmorgon..


Bild från en fotografering.

Fan, jag drömde värsta drömmen och sen kom mamma in och sa "KLIV UPP NU, DOM KOMMER SNART!" när klockan var halv 9.. Fan vad typiskt. Ville sova länge idag. Och nu är "flyttgubbarna" här och flyttar över sista grejerna, så inatt sover jag faktiskt på the new place! :D

Har just precis hunnit äta en macka och ska snart över till lägenheten och byta om, finns knappt några kläder här. Efter det ska jag väl till stan eller något liknande och träffa Donna. Jag och Donna ska upp till Klockaretorpet och boka en danslokal i Borgsmo fritidsgård ett tag, sen ska vi dansa lite. Kul! '

Hörs senare, och jag uppdaterar säkert från Borgsmo!

Kommentarer
Postat av: Canan zanyar<3

hur är de me dig idag? :)

2010-11-27 @ 11:31:56
URL: http://magdaocanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0