slide show

Facelook

                             
                                                                               Dagens facelook!

Har just kommit hem och provat min nya magtröja som jag köpte idag. :) Visar den om en liten kort stund.

Idag skulle jag egentligen på ett disco som jag planerat att gå på länge, men det blev ändrade planer och så vidare.. Så det blev inget mer med det.
Jag ska strax laga lite mat, fastän jag köpte kyckling kebab i stan, men det blir man inte mätt på.

Snart är det skola ju.. Fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt denna tröjan i bilden då ? =]]

fin blogg

2010-11-05 @ 20:08:27
Postat av: mikaela:)

vart har du köpt tröjan du har på bilden ? :)

2010-11-05 @ 22:52:16
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: danni

Fett vacker!

2010-11-06 @ 20:23:08
URL: http://daannii.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle passa med blinda slingor massor! :D

2010-11-07 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0