slide show

Nu blir det plugg!

Hallo!

Kom nästan nyss hem, har hunnit äta sen dess. Har varit i skolan och haft utvecklingssamtal. Inte riktigt min grej det heller, men det måste göras helt enkelt. Där kom vi fram att jag ska plugga minst en timme då jag har kommit hem från skolan, så nu ska jag ta tag i det!
Jag just nu, men SO boken..


Ska sätta mig nu på direkten och slå upp SO:n. Har prov imorgon, eller ett prov jag ska göra som jag borde gjort för länge sen, men aldrig gjort. Men nu blir det ändring! Nu ska jag kömpa för det jag verkligen vill lyckas för. Till exempel att få åka till Umeå, måste ju förtjäna det först. Saker och ting gick snett här hemma så jag fick inte åka, men hoppas jag får när jag pluggat och ändrat på detta!

Hej!

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

vad har du för dator ? :)

2010-11-23 @ 20:37:25
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Emelie

vill du anmäla dej till veckans blogg? isåfall gå in på min blogg :D



hade bra!")

2010-11-23 @ 21:57:24
URL: http://emeliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0