slide show

-



Du är jätte söt. Men det där om din mamma, att du inte sköter dig och det som du har skrivit i ett inlägg för ganska så länge sen. Varför skriver du det, när du endå inte vill ta upp VAD det var? Man blir nyfiken inte bara jag som tycker så tror jag. :P
Och en annan fråga, hur ser det ut i ditt nya hem? kan du inte ta kort på allt, gör det så fort som möligt. Tack. hoppas du svarar på denna fråga.

Svar:
Jo, svaret på första frågan. Får ju inte åka till Umeå nu för att jag misskött mig och såklart att jag inte tänker säga vad det var för orsak. Men något måste jag ju säga eftersom många skulle frågat varför jag inte fick åka till Umeå, och min anledning var att jag var dålig i skolan och gjorde en dålig sak, mer säger jag inte, det är mitt privatliv, och det delar jag inte med er! Så enkelt är det.

Svaret på andra frågan. Har precis börjat få allt i ordning och så vidare. Klart jag visar bilder på hur det ser ut, men det gör jag när allt är klart såklart. Ni får ha tålamod! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret :)!

2010-11-30 @ 21:37:44
Postat av: niiiinnoo

en fråga baa!

vad är du svensk eller vad?

jag har precis börjat läsa din blogg o den verkar bra men vill veta lite mer om dig :D



snälla svara på den här frågan:D

2010-12-03 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0