slide show

Svaren från frågestunden del 2


Hur många läsare har du typ varje dag?

Det varierar från dag till dag men i genomsnitt ungefär 150 unika per dag.

Vilket photoshop använder du?

Photoshop CS5, den nyaste.

Gör du gratis headers?

Nej tyvärr, gör bara till mina närmaste vänner. Om man vill ha en gratis header kan man vara med i min nuvarande tävling här.

Hur gör du din header, vem gör den?

Jag gör mina headers själv.



Vad gillar du för killar?

Killar som har långt hår.. Ett stort NO NO!

Hur ska en kille vara?

Jag gillar killar med gärna blont eller mellan brunt hår, han ska vara självsäker, snäll såklart, omtänksam, SNYGG :p osv.

Har du någon "drömkille"?

Haha gud.. Nej typ inte, eller.. Fan jag vet inte :p Nämen en blandning av Ryan Sheckler, Liam Hemsworth och Jesse McCartney!


Vilka har du strulat med?


Haha, det vill ni allt veta va? ;) Sånt säger jag inte i bloggen!

Vem va bäst?

Den sista, inget snack om saken!



Om du hade en fribiljett med tåget till Umeå skulle du då åka dit?

Ja för fan, det är väl klart. :o

Vad tycker du om norrköping?

Busigt, snålt, tråkigt, vidrigt, härliga somrar.

Har du bättre vänner i Umeå än här i Norrköping?

Jag har bra vänner överallt. Bara jag har vänner så är jag nöjd!

Vad skulle du göra om du en dag fick veta att du och din mamma skulle flytta tillbaka till Umeå, vad skulle din reaktion vara och vad skulle du göra?

Jag skulle vara chockad resten av livet och såklart skulle jag vilja flytta tillbaka dit men jag skulle ta med mig några personer!



Vilken kamera använder du?

Nikon D60 fast jag vill ha Canon D7. Men Nikon är bäst än så länge!

Vem tar bilder på dig?

För det mesta så är det min vän Micki.

Vilka låtar lyssnar du mest på?

Dom här låtarna har jag lyssnat på mest dom senaste dagarna:


Vilka bloggar läser du?

Kenzas, Kissies, Dessies, Paows, Fokis, min :) och mina kompisars bloggar.

Vilken skola går du på?

Victoriaskolan i Norrköping.

Glass eller godis?

Glass om man tänker på sommaren.

Vad anser du om euroshopper-choklad?

Super gott och skit billigt, 5/5!

Vem litar du mest på?

Micki! ♥

Vad är det bästa du har varit med om?

Att få leva mitt liv.

Vem är den perfekta kompisen, engligt dig?

Den jag litar mest på.

Bästa minnet?

Stockholm resan igår, grillningar vid vattnet.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: tack :D

2010-05-22 @ 23:24:24
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: issaa

såå himla fin header och jättefin och bra blogg!:O:)

2010-05-22 @ 23:46:04
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: issaa

sv: tackar! ja det ska jag verkligen göra:)

2010-05-23 @ 12:11:55
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: leyla ♥

jaha går du i victoria skolan;o

känner ganska många där från min gamla klass:) <3

2010-05-23 @ 13:08:47
URL: http://leylie.blogg.se/
Postat av: sandra

hur får du tag i photoshop?de nyaste?

2010-05-23 @ 17:59:32
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: johanna♥

din blogg är verkligen jätte fin och jag älskar att läsa den !

men hur mycket kostar de för mig att du fixar en header ?

är mkt intersserad och de beror på priset heltklart !

men hör av dig på min blogg eller svara så fort du kan tack !

2010-05-23 @ 18:16:59
URL: http://johannamattsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0