slide show

Stoooop!

Sådär! Nu kör vi frågestund tills jag säger stopp!
Tänkte göra en ny sak, nämligen att den som ställer den bästa frågan får en länkning.

Vad väntar du på? Fråga på!

STOP! Haha, glömde helt bort att jag hade frågestund.. Men nu är den iallafall över så nu tar jag inte emot fler frågor.Hade hoppats på mycket mer frågor än vad jag egentligen fick men.
Svaren får ni upp senare idag!



Godmorgon!

Klockan är snart 2 men jag vaknade bara för en stund sedan. Gäller att ta vara på sin ledighet, speciellt på en söndag!
Idag kommer jag bara sitta hemma och chilla som man brukar säga! :D Sen kommer mamma hem från Linköping idag också så då kan jag visa Klick bilden med. Nu ska jag gå och göra mig en rejäl frukost och sätta på en skön film.

Ha det riktigt gött nu då, och njut av den sista lediga dagen! (Apropå ledig dag: På fredag tar jag ju ledigt från skolan och åker till Stockholm City & Grönalund med mitt kompis gäng! Tror nog att det blir jävligt kul va?) Puss!

bloglovin


Kommentarer
Postat av: duvet inte :D

När kommer bilderna på Micki, Dig och Adnan ? :D

2010-05-16 @ 14:26:48
Postat av: amanda

Hej, fin blogg du har! :)

2010-05-16 @ 15:28:23
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0