slide show

Navel piercing!

Hello!

Gissa vad?! :)
Har äntligen tagit min navel piercing! Dock kan jag inte visa den just nu eftersom jag har ett plåster över och det måste sitta i någon timme till, men visar resultatet senare.
Det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra. Det gör mindre ont än när man tar hål i örat!

 

Såhär ser det ut just nu! Visar som sagt efter en timme eller något liknande! Aaaah, fattar inte att jag äntligen har tagit det efter 2 års längtan. :D

 


Kommentarer
Postat av: mikaela

gjorde det ont?:O

2010-05-04 @ 16:15:24
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/
Postat av: therese

kan man bada i saltvatten och sånt även om man har hål? har hört att man inte kan det men det är kanske inte säkert men vet du om det är så eller inte? för har oxå tänkt på att ta hål, det är galet snyggt!:D

2010-05-04 @ 16:46:52
Postat av: moniika,

Hur länge kmr de ta innan du får typ bada? ;d

Asså typ i utomhusbad, havet, osånt!



Och vad rengör du med?:)

2010-05-04 @ 16:58:36
URL: http://monikagagula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0