slide show

Monday!

Men hejsan!

Förlåt för den hemska uppdateringen dom här senaste dagarna.. Men jag har haft annat för mig, funderar på att ta en liten bloggpaus senare också och vila mina ögon från datorn. Har nämligen jätte dålig syn och varje gång jag sätter mig vid datorn börjar det göra ont i mina ögon och jag får lätt huvudverk. Men det blir nog senare skulle jag nog tro!
Sen beror min dåliga uppdatering på att jag nästan aldrig har något att skriva om.. Händer aldrig något kul i mitt liv ju! :o

Tänkte iallafall lägga upp lite bilder som jag aldrig lagt upp och som ni aldrig sett. Det är allt från glassätning, fester och skolan m.m.

Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: emmija

najziga bilder ;D

2010-05-10 @ 21:03:51
URL: http://emmijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0