slide show

Lördag 29 maj

Godmorgon!(?)

Har just ätit upp min frukost. Brukar äta frukost ganska sent, för jag vaknade vid 10 egentligen.. Blev ingen sola-på-balkongen uppdatering, är typ ingen sol alls. :(
Snart ska jag städa mitt rum helt och hållet för att vi får nämligen besök här ikväll, men jag kommer inte vara hemam då men ändå. (Kommer lägga in före och efter bild på mitt rum) Sen ska jag gå över till Hageby C snabbt och handla lite käk som saknas i kylskåpet.

Efter det ska jag åka till Micki älskling! Eller gå. Vi får se! Kanske lånar mammas cykel som egentligen var min! :|
Aja, nu ska jag gå och klä på mig och sedan börja städa rummet!

Vi hörs om en stund! Kram.

Dagens låt: Safura Alizade - Drip Drop

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: så lite så! :D

javisst, lägger till dig med detsamma, säg gärna till när du lagt til mig ^^ KRAMAR

2010-05-29 @ 12:57:48
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: nelly

sv: okej, så roligt! ha en bra dag , KRAM!

2010-05-29 @ 13:19:38
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0