slide show

Läkerol care

Hej igen.

På dom senaste 2 timmarna har jag hunnit med några saker. Har t.ex. gått till och från Hageby centrum och handlat lite saker som bl.a. halstabletter. Har nämligen ännu mer ont i halsen nu, nästan för ont. Har ingen apetit heller, så jag undrar verkligen om jag inte blir sjuk.

Mina goda starka halstabletter och min söta nalle-puh-nalle som jag vann på lotteri igår kväll!
Den är mjuk kan jag lova!


Har just ätit och kollat färdigt på det senaste Talang avsnittet eftersom jag missade det igår på grund av att jag jobbade. Just nu sitter jag och dricker lite citron vatten så att halsen ska lugna sig.

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du någon som heter Kristian Yosef?

2010-05-01 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0