slide show

Godmorgon!

Ja men godmorgon på er! Sovit väl?
Inte jag kan jag bara säga! Somnade kanske klockan 5 på natten/morgonen och vaknade för 30 minuter sedan. Är hur trött som helst men jag kan inte somna om..
Klockan 12 ska jag och mamma gå till stan och kolla på hennes lokal där hon ska jobba. Golvet och väggarna är ändrade så jag vill se hur resultatet ser ut! Efter det ska jag pierca naveln.
Är det någon som vet om det gör något att man är lite sjuk? Fast egentligen.. tror inte det spelar någon roll, eller?

Nu ska jag dricka färdigt mitt te så länge det är varmt så att jag kan prata normalt, för min röst låter fortfarande som en bebis..
bloglovin

Kommentarer
Postat av: agnes

tack detsamma!

2010-05-04 @ 11:57:40
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv; men det var iallafall så han sa till mig, och med att den stöter bort så kommer den ju att tryckas mer och mer utåt tills den far igenom naveln.

men dom kanske säger annat där du ska pierca dig:)

2010-05-04 @ 14:15:03
URL: http://jjjennifersellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0