slide show

Cake


Sådär såg tårtan ut! Sjukt god var den också. Fick den till och med gratis!

Alltså, jag blir så jävla irriterad.. Kolla bara på kvaliten, så jävla fult erkänn? Jag fattar inte vad jag gör för feeeeeel? I photoshop är det hur nsyggt som helst men blogg kvallan suger. Fattar helt enkelt inte. ÅH!

Kollade just på Talang 2010 och åt lite vindruvor med nötter. Har varit så trött ikväll, men jag vet inte riktigt varför. Vad har ni gjort idag förresten?
Det är ju fredag och helg! Äntligen. Imorgon ska jag vara med Micki i princip hela dagen, och senare på kvällen ska vi se Last song!

Ska vila mitt huvud lite nu och kanske ta en huvudverktablett.. Har jätte ont i huvudet :(
Ha det bäst. Puss.

Kommentarer
Postat av: Adrian

Jag gillar verkligen dina bilder!

2010-07-25 @ 19:36:49
URL: http://halses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0