slide show

Allt och lite till


Bild nummer 1: Äntligen fått mitt 4e presentkort från Gratisbio.se! 50 kronor i rakt ner i fickan. Bli medlem ni med och få hem presentkort precis som mig!

Bild nummer 2: En apa som jag fick av Nettan (en som följde med till Stockholm igår) som ett tröstpris för att jag inte vann någonting alls. Dom andra vann bl.a. en liten elgitarr, 2-3 kilos choklad m.m. och jag vann inget :(

Bild nummer 3
: Lite godis jag fick av Kenneth som var våran chaufför. Hann vann nämligen också en jätte stor flaska full med små choklad bitar. Fick med mig hem totalt 9 stycken.

Nu ska jag sätta mig ner och svara på frågestunds frågorna jag inte har svarat på. Skulle egentligen lägga upp svaren för 2 dagar sedan men hade för mycket planer som stod ivägen. Men nu, nu ska jag fan i mig lägga upp dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0