slide show

5 maj 2010

Godmorgon alla bloggare och läsare!

Sitter i min säng just nu och äter min frukost. Vaknade vid halv 12 tror jag och sen dess har jag bara "njutit" av att ligga hemma och inte göra något.
Är fan less på att sitta hemma! Herregud.

Iallafall. Tänkte städa mitt rum lite senare så att det ser lite mer bovänligare ut. För just nu är det inte så mycket att se på. Fast just nu ska jag hitta en skön film att kolla på! Har ni förresten några bra idéer på bra filmer? Om ni har det, så snälla skriv det till mig! Behöver en massa filmer nu när jag är sjuk.

En del av mitt rum just nu.. Till och med saker under bordet :o

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Nathalie

krya på dig!

2010-05-05 @ 15:18:22
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: rebecca

hoppas att bilden inte ska föreställa ett stöökigt rum;)

2010-05-05 @ 18:51:08
Postat av: Sara

Hej! :)

Kan du namnen på alla snygga kändisar i mitt senaste inlägg? :) Om du är riktigt duktig får du en länk, hihi

Ha en bra kväll!

2010-05-05 @ 19:44:49
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0