slide show

Våfflor!


Hallo!

Idag på skolan så var jag jätte trött och helt hängig.. Vet inte vad det är med mig, kanske har vaknat på fel sida eller någonting :)

Just nu sitter jag hemma hos mig och väntar på att klockan ska ticka. Snart ska jag ta på mig jackan och gå ut till bussen och åka till Strömma! Det är en fritidsgård nära min skola, och idag är det nämligen tjejkväll där! Vi ska bl.a göra våfflor, sedan får vi se om jag åker hem eller om jag stannar där lite längre.

Som ni kanske redan har märkt så har jag lagt in lite saker i min meny, som t.ex. Gratisbiolänken och Gratisgodislänken. Har också lagt in Bloglovin' ikonen, så om ni gillar min blogg eller följt min förra blogg så är det ju kul om ni börjar/fortsätter följa min blogg! Alltid trevligt med prenumeranter. Så det är bara att klicka på den rutan och "vipps" så följer ni bloggen!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar ditt hår:]

det är as fint,hihi

vad haru färga du det med??



pussshanniii

2010-03-17 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0