slide show

Sunny day in city!

Nu sitter jag här med Micki och äter godis och kollar på andra chansen i Melodifestivalen!
Har just ätit tacos och ät sjuuukt mätt!
Idag var vi ju på stan också, hittade mycket snygga grejer för naglarna. Har gjort ett par också som jag kommer lägga ut när jag kommer hem igen eller när jag har satt på mig dom! Sedan träffade vi Marija som är Mickis pappas tjej, och käkade god lunch i ett av caféerna. Jag åt toast med kyckling fyllning och Micki tog kyckling baguette. :) Riktigt gott! Det var riktigt soligt och varmt ute idag också, känns som att våren är på väg nu!
Men ska vara social med min flicka nu och äta godis! Ha det bäst sötnosar, K.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Knutkaisa

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-10-18 @ 15:50:51
URL: http://knutkaisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0