slide show

Skola på kvällen^^

Hej!

Just nu sitter jag i datasalen på skolan och checkar lite. Idag är det ju övernattning så nu är alla elever här och håller på att göra i ordning sina madrasser/sängar osv.
Känns ju lite konstigt att vara på skolan på kvällen, men det blir nog den bästa "skoldagen"!
Idag är det ju våffel dagen också så snart ska vi göra våfflor, och senare blir det nog grillad/stekt korv med bröd.
Ikväll kommer jag tyvärr inte kunna lägga ut några bilder (om inte någon har med sig dator) och då är det bara att överföra bilderna från kameran. Men annars så kommer jag lägga ut massa bilder från kvällen imorgon när jag kommit hem!

Ha en skön kväll! Kanske updaterar några gånger ibland.
Ses!

Kommentarer
Postat av: M o s i i e -

SV: Varsegod och tack! :D <3

Har du haft en bra dag?

2010-03-25 @ 19:24:04
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: M o s i i e -

SV: Vad bra :) Jodå, det har jag :)

2010-03-25 @ 22:15:54
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0