slide show

Scrapbook

Håller på att kolla igenom lite gamla dagböcker (hemligt!)^^ och sånna saker som jag skrev i förut, för kanske 5 år sedan. Har till och med en scrapbook! För er som inte vet vad en scrapbook är, så är det en bok med blanka sidor där man klistrar in bilder, 3D klistermärken, skriver snyggt m.m. Man kan tillexempel sätta in bilder på sina kompisar eller annat kul man har gjort genom tiderna! Fast min är inte ens full. Har kanske gjort 7-10 sidor.

Såhär ser min scrapbook ut ungefär.

Jag tappade lusten att fixa i min scrapbook för kanske ett år sedan, men det är riktigt kul! Senare när man har fuxit kan man ju kolla igenom minnen!


Kommentarer
Postat av: Janna

saknar minnena...

2010-03-25 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0