slide show

Rösta på min bikini!

Min designade bikini på NELLY.COMNu är det såhär att jag tävlar om att vinna! Eller det gör man ju alltid^^
Men nu har jag designat en bikini, och tävlar om att få den tillverkad och sålt på oonlineshopen Nelly.com.

1a platsen är en solig resa någonstans i världen och att bikinin säljs på Nelly med ditt namn på den, presentkort på Nelly med hela 10.000 kr, och din egna designade bikini!

2a platsen är presentkort på 3.000Nelly, solkit och din egna bikini.

Och sist men inte mins 3e platsen som innehåller ett presentkort med 1.000Nelly, solkit och din bikini!

Så, för att jag ska ha chansen att komma bland dom 3 vinnarna behöver jag eran hjälp. Så snälla, söta, rara läsare. Rösta på min bikini..
Det skulle verkligen betyda allt för mig!

Ni kan trycka HÄR och sedan rösta med 5 stjärnor. :)
All kärlek till er underbaraste.

Ni ser ju hur min designade bikini blev på bilden till vänster. Blev den snygg tycker ni? Rösta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0