slide show

Presentkortet har kommit!


Nu har jag äntligen fått mitt presentkort från Gratisbio till H&M som jag sa i min förra blogg att jag hade beställt! :D
Sa ju att det funkade! Så nu ska ni bli medlem! Tryck på bilden ovan så kommer ni direkt till sidan.

Nu är det ju fredag igen! Sjukt härligt, och jag har längtat till att det skulle bli fredag sjukt mycket! Skolan är ju inte direkt min grej, men helgerna älskar jag!
Idag blir det kanske Let's dance då, eller kanske bara kolla på någon mysig film och prata med älskling! :) Vet också att dom i Umeå har fått sportlov nu, själv hade jag ju det förra veckan!
Vad ska ni göra ikväll?

Kom ihåg att många lovade att fortsätta följa min blogg även om jag skulle göra en ny, (tom mycket bättre)! Så klicka här nu och fortsätt följa!

bloglovin


Kommentarer
Postat av: ssaga:)

finfin blogg!

hur kan du göra satt det blir gula vanliga smileysar?:)



besök gärna min och matildas blogg!:)<3

2010-03-05 @ 21:21:53
URL: http://ssagammatilda.blogg.se/
Postat av: linda

sjukt bra blogg du har! :)

2010-03-09 @ 20:24:08
URL: http://ttyplinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0